Miten voin hyödyntää aurinkosähkön ylijäämälatausta go-e Chargerin kanssa?
Ylijäämälataus on mahdollista go-e Charger -älylatausasemalla, kun sen yhdistää go-e Controller energianhallintajärjestelmään, integroimalla latausaseman kolmansien osapuolten tarjoamaan järjestelmään tai avoimen API-ohjelmistorajapinnan avulla.